Yhdistys

Etelä-Suomen Nosework -yhdistyksen eli Nuuhkujen tarkoitus on järjestää jäsenilleen harrastus- ja kilpailutoimintaa. Lajin tulee olla hauskaa yhdessä tekemistä sekä eläimelle että ihmiselle. Nenä on vienyt yhdistystä jo vuodesta 2017.

Etelä-Suomen Nosework ry on Helsingin Seudun Kennelpiirin ja Kennelliiton jäsen.

Jäsenyys

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä jäsenhakemuksen tällä sivulla. Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 15 €. Maksuohje on hakemuslomakkeella. Jäsenyys hyväksytään hallituksen seuraavassa kokouksessa ja on sen jälkeen voimassa.

Jäsenenä:

• Saat alennusta Nuuhkujen järjestämistä kokeista.
  • Saat alennusta tai pääset jopa ilmaiseksi Nuuhkujen järjestämiin muihin tapahtumiin, kuten luentoihin.
  • Voit osallistua toiminnan järjestämiseen talkoolaisena ja toimikunnissa.
  • Voit kerryttää talkoopisteitä, jolla saat etuoikeiden ilmoittautua aiemmin kokeisiin.